Každý chce mít úspěch

Toto je marketing, přátelé! Napadlo by vás pojmenovat svůj nový produkt Úspěch? Jednoho indického výrobce tabáku to napadlo, a samozřejmě slaví safal, tedy úspěch. Deset gramů, tři rupie, deset minut motáku a tři hvězdičky z pěti za jemně pikantní chuť. Obzláště pikantní pak je, že když si zadáte heslo „Safal khaini“ do googlu, vyjedou vám jenom stížnosti zákazníků. Za poloviční cenu oproti veškerému konkurenčnímu zboží asi opravdu nejde čekat zázraky…

Úspěch je taky mnohočlenná kapela z Ostravy – Poruby. Když jsem je chtěl jednou někomu přiblížit, řekl jsem, že je to něco jako Morčata na útěku nebo Těžkej Pokondr, a k tomu ještě z Ostravy. Vládnou tím stylem humoru, jakým se chystáte bavit své ožralé kámoše v hospodě Na Barikádách potom, co už jste v jukeboxu přehráli všechny alba od Kabátů i Kaťáků a teď se krutě nudíte. Takže mají blízko i k Závišovi. K tomu však disponují i intelektuální nadstavbou v podobě temných sociálních balad nebo pravdivých příběhů ze života slezského lidu. K poslechu doporučujeme zejména cestou ve vlaku po trati Ostrava Svinov – Český Těšín.

One Reply to “Každý chce mít úspěch”

  1. A já se nejvíc těším, až jistý člen redakce půjde na matriku a nechá si změnit jméno na Úspěch Hrdina, jak si nedávno plánoval… juchů!

Comments are closed.